掃呢頁CODE去手機

2018年12月12日 星期三

李亞男:李亞男晒大肚寫真!祖藍個肚識變大縮細? __,寫真,李亞男,王祖藍,

大肚寫真曝光!34歲嘅藝人李亞男(Leanne)依家懷孕接近9個月,今日佢喺社交網晒出同老公王祖藍以黑白情侶Look影嘅大肚寫真,仲話好期待囡囡出世添 ...


大肚寫真曝光!


34歲嘅藝人李亞男(Leanne)依家懷孕接近9個月,今日佢喺社交網晒出同老公王祖藍以黑白情侶Look影嘅大肚寫真,仲話好期待囡囡出世添!拍照過程中,祖藍除咗隔住老婆嘅肚皮錫錫囡囡之外,一向搞笑嘅佢,仲同就快生得嘅Leanne鬥肚大,認真百厭!Leanne笑言老公個肚時大時細,真係夠晒神奇!

另外,祖藍又自爆為囡囡改名諗到頭都大埋,佢表示:「寶寶是女生,爸爸姓王,媽媽姓李,各位廣大的網友有甚麼好聽的名字可以供我和亞男參考一下嗎?給孩子起名字真的太難了!」求救聲一出,各位諗頭多多嘅網友就即刻獻計,紛紛留言提議:「王祖紅」、「王祖賢」、「王愛莉(諧音:王愛李)」等,祖藍今次仲唔大把貨仔?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!