網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月11日 星期二

張晉:【天不怕地不怕】張晉最淆蔡少芬講乜? __,張晉,蔡少芬,

會唔會驚到打冷震?藝人蔡少芬因為普通話麻麻,故被網民起花名「蔡涼涼」。早前佢喺內地劇《海上嫁女記》一邊揸車一邊rap,片段播出後已經獲唔少網民關注,事 ...


會唔會驚到打冷震?


藝人蔡少芬因為普通話麻麻,故被網民起花名「蔡涼涼」。早前佢喺內地劇《海上嫁女記》一邊揸車一邊rap,片段播出後已經獲唔少網民關注,事後蔡少芬話自己睇番亦都忍唔住笑!而近日網上瘋傳一段張晉嘲笑老婆蔡少芬普通話嘅片段,片中張晉一邊打邊爐,一邊話:「別個都說的,天不怕地不怕,斗怕重慶人說普通話。喝別個(騙人)!我看是天不怕地不怕,斗怕蔡少芬說普通話!」

之後,蔡少芬喺網上晒出微博熱搜「張晉就怕人蔡少芬說普通話」登上第一位嘅截圖,並留言:「…看來有人命不久巳!¥&$#+%​​​」有網民笑指張晉好大膽,返屋企跪玻璃都唔掂!亦有網民讚呢對夫妻可愛又恩愛,係圈中嘅模範夫妻!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!