掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

蕭正楠驚爆已婚:我太太黃翠如! __,蕭正楠,黃翠如,

蕭正楠當眾宣布已婚,與翠如咀嘴。
蕭正楠驚爆已婚:我太太黃翠如!41歲藝人蕭正楠與36歲黃翠如拍拖四年,因劇集《師奶madam》撻着,一直恩愛甜蜜,每次被問及婚期,阿蕭經常不置可否,笑 ...


蕭正楠驚爆已婚:我太太黃翠如!

41歲藝人蕭正楠與36歲黃翠如拍拖四年,因劇集《師奶madam》撻着,一直恩愛甜蜜,每次被問及婚期,阿蕭經常不置可否,笑言要等翠如向他求婚,但原來他已經暗地「做嘢」,昨晚在《萬千星輝頒獎典禮2018》中驚爆已婚!

蕭正楠及曹永廉憑節目《兄弟大茶飯》贏得「最受歡迎電視拍檔」獎,兩人互窒兼致謝詞後,阿蕭突然深情向翠如表白,並以「太太」稱呼對方:「我好想喺呢個機會多謝我太太黃翠如!」身旁的翠如一臉甜笑及眼泛淚光,全場藝員即驚喜鼓掌!緊張的阿蕭續說:「我依家好心神恍惚,一直希望感動到我太太,但我腦仔諗唔到好多嘢,多謝翠如令我學識照顧人,成為更好嘅男人!今晚承諾都幾大鑊(o架)!全香港睇住。」現場儼如變成兩人婚禮,全場大叫:「咀佢!」最終兩人甜蜜咀嘴及擁抱!



蕭太翠如甜笑兼眼泛淚光!
  • 蕭太翠如甜笑兼眼泛淚光!
一眾藝員上前祝賀。

  • 一眾藝員上前祝賀。



鍾意就快D Share啦!