掃呢頁CODE去手機

2018年12月13日 星期四

陳瀅撐陳家樂拎男配 __,陳家樂,陳瀅,

陳瀅直言沒信心奪女配角,但就希望馬德鐘拎視帝。
今年台慶頒獎禮有份提名最佳女配角的陳瀅,昨日在將軍澳出席義工活動。她表示對自己沒有信心,只希望主演的劇集有獎,包括男主角馬德鐘。至於男配角方面,她直言 ...


今年台慶頒獎禮有份提名最佳女配角的陳瀅,昨日在將軍澳出席義工活動。她表示對自己沒有信心,只希望主演的劇集有獎,包括男主角馬德鐘。至於男配角方面,她直言已投票給曾傳緋聞的陳家樂,但陳瀅強調:「唔關事,佢喺劇集度真係做得好好。」

陳瀅又透露當晚戰衣仍未準備好,坦言都感到些少緊張,提到台慶被網民取笑她衣着似茄子,至於今次又會以甚麼蔬果示人?她笑說:「或者着黃色似香蕉,紅色似番茄都得。」聖誕將至,她表示要和洪永城拍劇度過,對於洪永城拍拖,陳瀅反問:「係咩,佢認咗喇?」問到她是否早就知道?她笑說:「洪永城未答,我唔會答任何嘢。」至於會否恭喜對方?她說:「等我見到面問吓先,佢認咗我先會恭喜。」

採訪、攝影:曹家誠

相關新聞:【獎落誰家】視后惡鬥 三黨爭獎




鍾意就快D Share啦!