掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

【華仔唱歌嘉玲獻花】群星賀向華強大壽卡士超猛 曾志偉:勁過台慶 __,劉嘉玲,劉德華,向華強,曾志偉,華仔,

(左圖:互聯網圖片、右圖攝影:陳俊強)
中國星老闆向華強噚日70大壽,喺灣仔一間酒店舉行生日派對,圈中近百好友均有到場賀壽,包括劉嘉玲、劉德華、邱淑貞同二女沈日、李連杰、鄭秀文、張家輝、劉青 ...


中國星老闆向華強噚日70大壽,喺灣仔一間酒店舉行生日派對,圈中近百好友均有到場賀壽,包括劉嘉玲、劉德華、邱淑貞同二女沈日、李連杰、鄭秀文、張家輝、劉青雲夫婦、關之琳、古天樂、陳小春一家三口、黃浩然、徐小鳳、鍾鎮濤、于冬夫婦、朱李月華、周焯華、杜琪峯、韋家輝、何超瓊、許冠文、林建岳、劉偉強夫婦、洪金寶、曾志偉、任達華夫婦、張智霖夫婦、楊千嬅與老公丁子高、呂良偉夫婦、鄺美雲、徐克、施南生、蘇永康、邱禮濤、羅守耀、黃柏高等,真係星光熠熠。更難得係華仔完咗紅館騷之後,即刻趕去現場賀向生,同向生、向太一齊切壽桃,跟住上台獻唱一曲送畀向生,劉嘉玲就走到台邊獻花,兩人仲面碰面親一下,玩得好開心。



向華強講到生日願望:「我當O依家係50歲,好健康地活多20歲,呢個係最低嘅要求。」向太好甜蜜咁話:「我90,你99,大家一齊走!」問到向太送咩禮物畀向生﹖向太指呢個派對係佢搞,向生即刻話:「梗係感動」問到向太對向生有咩愛的宣言,佢話:「我哋已經38年,我諗住同佢有個60年。」係咪再搞個大Party﹖向生點點頭。向太繼續笑住話:「可能到時行路唔方便,咁希望40年再搞一次大Party,等到佢90歲,我哋可以行得、食得、玩得。」問到向佐對爸爸有咩表示﹖佢話:「有啲心意,準備唱一首梵文歌,同埋黑澤明畫嘅畫,梵文係最大嘅祝福。」講到向生最為人印象深刻,莫過於電影《賭神》內「龍五」一角,問向生會唔會特意開拍一套《龍五傳》﹖向生笑住表示:「唔好再搞呢啲嘢。(可以搵向佐接班﹖)等佢做第二啲角色」向佐表示:「等佢做一個傳奇。」大家都想再睇「龍五」喎﹖向生笑謂:「咁翻睇《賭神》」



講到派對之上粒粒巨星,曾志偉話:「一定勁過台慶啦,好開心,今日大家一齊聚下,上一次聚會係成龍攞奧斯卡,當時大家講過不如一年聚一次。」同向生會唔會傾下電影上嘅合作﹖曾志偉話:「佢搞親都好大陣仗,佢對電影圈好大貢獻。」問到曾志偉會唔會不醉無歸﹖佢笑住話:「會,我交低咗電話喇,仲叫咗酒店準備一張靚嘅輪椅枱我出去。」



鄭秀文表示主人家示意唔好送禮:「人到,向生已經好開心,祝佢70歲有心有力,開拍多啲電影,其實向生完全唔似70歲。」在旁嘅張家輝指向生閒時會做氣功,鄭秀文話:「咁好成功喎,最重要係健康,生活快樂已經足夠。」張家輝透露佢都有做善事作賀禮,鄭秀文指:「O依家興咁樣,好似華仔開演唱會,都好少送花,做善事會有意義,我嚟緊都開演唱會,我都叫朋友唔好送花,我寧願吹多啲汽球整熱氣氛。」會唔會叫向生開多啲戲﹖鄭秀文笑住話:「《向生傳》!」不如叫向生開《龍五傳》﹖鄭秀文開玩笑咁話:「都好喎,不過向生唔好做主角,我擔心票房,搵向佐做,張家輝做賭神,我做賭神老婆。」



此外,陳小春除咗同太太應采兒一齊現身外,仲帶埋囝囝Jasper嚟添,小春話:「佢出世之後都未見過向生向太,所以帶埋佢嚟賀壽。」對於有傳應采兒有咗﹖陳小春未有否認,只係話:「再傾(係咪要留意佢個肚嘅變化﹖)再傾丫!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(左圖:互聯網圖片、右圖攝影:陳俊強) 向華強夫婦同大仔向佐(攝影:陳俊強) 向華強夫婦同大仔向佐(攝影:陳俊強)
佢哋好多都同中國星合作過,噚晚一齊賀向生70大壽(互聯網圖片)

佢哋好多都同中國星合作過,噚晚一齊賀向生70大壽(互聯網圖片)
嘉玲向華仔獻花(互聯網圖片)

嘉玲向華仔獻花(互聯網圖片)
劉嘉玲同劉青雲夫婦(互聯網圖片)

劉嘉玲同劉青雲夫婦(互聯網圖片)
劉嘉玲、張叔平(互聯網圖片)

劉嘉玲、張叔平(互聯網圖片)
鄭秀文心情勁靚

鄭秀文心情勁靚
向太同李連杰一齊到

向太同李連杰一齊到
張家輝見到鍾鎮濤,即熱情抱抱。

張家輝見到鍾鎮濤,即熱情抱抱。
張家輝喺門口遇上徐小鳳

張家輝喺門口遇上徐小鳳
周焯華單拖到場

周焯華單拖到場
左起:杜太、呂良偉、杜琪峯、岑建勳、韋家輝(互聯網圖片)

左起:杜太、呂良偉、杜琪峯、岑建勳、韋家輝(互聯網圖片)
洪金寶、洪天明父子同王晶夫婦

洪金寶、洪天明父子同王晶夫婦
任達華夫婦

任達華夫婦
楊千嬅同老公丁子高

楊千嬅同老公丁子高
張智霖同太太袁詠儀

張智霖同太太袁詠儀
關之琳着得好性感

關之琳着得好性感
陳小春、應采兒帶埋囝囝Jasper到場

陳小春、應采兒帶埋囝囝Jasper到場
劉青雲老婆Keep得好好

劉青雲老婆Keep得好好
邱淑貞同二女沈日

邱淑貞同二女沈日
古天樂

古天樂
劉德華同向生向太一齊切壽桃

劉德華同向生向太一齊切壽桃

鍾意就快D Share啦!