掃呢頁CODE去手機

2018年12月21日 星期五

去飲遇舊愛林峯?吳千語未驚過 __,吳千語,林峯,

吳千語強調自己現時生活愉快及充實。
去飲遇舊愛林峯?吳千語未驚過阿嬌昨晚廣邀圈中好友出席婚宴,包括張智霖(Chilam)夫婦、蘇永康夫婦、孫耀威夫婦、任達華、李克勤、楊丞琳、薛凱琪、李克 ...


去飲遇舊愛林峯?吳千語未驚過

阿嬌昨晚廣邀圈中好友出席婚宴,包括張智霖(Chilam)夫婦、蘇永康夫婦、孫耀威夫婦、任達華、李克勤、楊丞琳、薛凱琪、李克勤、汪明荃、羅家英、恬妞與女兒、張敬軒及洪卓立等。穿上開胸連身裙的吳千語祝賀一對新人早日生B:「快啲生番幾個,我諗阿嬌都好鍾意小朋友。」問可會擔心在婚宴上見到舊愛林峯?她說:「唔驚,都咁耐,見到都會打招呼。」她坦言分手後從未碰面,對盛傳她有意翻撻,她說:「你哋寫咋嘛!梗係冇,總之係假嘅。(佢有拖拍,催佢快啲結婚?)佢嘅事我唔評論。」

Chilam夫婦被問會否向一對新人分享相處之道?他們笑說:「今次嚟搵番啱啱結婚嘅喜悅,喺婚禮上一定有好多甜言蜜語,我哋太耐冇講過。」軒仔笑言帶了最實際的人情作禮,對姊妹團打算給關智斌驚喜去搶花球,他笑說:「好呀!希望佢搶到。(幫佢手搶?)我會搶埋一分,爭吓都好,意頭嘢嚟。」



楊丞琳
  • 楊丞琳
何超蓮

  • 何超蓮
薛凱琪

  • 薛凱琪
張智霖笑言與老婆袁詠儀來重拾結婚喜悅。

  • 張智霖笑言與老婆袁詠儀來重拾結婚喜悅。
阿嬌人緣甚廣,獲英皇群星前來祝賀。

  • 阿嬌人緣甚廣,獲英皇群星前來祝賀。



鍾意就快D Share啦!