網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月19日 星期三

古巨基:太太有孕?古巨基期待報喜 __,古巨基,

幾時有好消息先?歌手古巨基晚上在將軍澳電視城為薛家燕主持的節目《流行經典50年》擔任嘉賓,他笑謂每次見家燕姐也要採集她頭上的「寶石」,並已經集齊七粒。 ...


幾時有好消息先?


歌手古巨基晚上在將軍澳電視城為薛家燕主持的節目《流行經典50年》擔任嘉賓,他笑謂每次見家燕姐也要採集她頭上的「寶石」,並已經集齊七粒。

古巨基錄影完節目就要趕入機場飛到上海為電視節目錄影,他說:「重返節目好開心,同時好難得相隔12年再同方力申、側田、小肥齊唱屬於佢哋嘅《年年有今日》,我哋係『一條順』,原本仲有Rubber Band嘅6號,但佢嚟唔到,2007喺我演唱會唱過,今次喺節目再聚。」近日有傳古巨基做老竇,追問可以報喜了嗎?他笑言:「太太嘅喜事喺一月發生,因為佢生日。(郭富城宣布太太懷第二胎!)係咩? 等我做完訪問傳信息恭喜佢。(幾時可以恭喜你?)我都期待緊,總之有就會話畀大家聽。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!