網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月17日 星期一

爆婚訊騎劫台慶頒獎禮 蕭正楠多謝太太黃翠如 __,蕭正楠,黃翠如,

【本報訊】無綫昨晚派成績表,在將軍澳電視廣播城舉行《萬千星輝頒獎典禮2018》,視帝視后由《跳躍生命線》的馬德鐘及《BB來了》的李佳芯奪得,最佳劇集是 ...


【本報訊】無綫昨晚派成績表,在將軍澳電視廣播城舉行《萬千星輝頒獎典禮2018》,視帝視后由《跳躍生命線》的馬德鐘及《BB來了》的李佳芯奪得,最佳劇集是《跳躍生命線》。



最佳劇集《跳躍生命線》

曾提名16次終於成為視帝的馬德鐘,在台上感慨說︰「好開心,好有份量一個獎,等到呢次攞獎,終於明白吃過苦,先知甜,多謝所有支持我嘅人。以前年少無知,𠵱家知道。多謝樂小姐(樂易玲),無論高低起跌都鼓勵。」馬德鐘最後多謝家人:「相信天上爸爸睇到,媽咪喺螢幕前唔好太激動,多謝囝囝畀到我好多快樂,多謝太太,做藝人太太唔容易。」而拍劇兩年即奪視后的李佳芯,贏盡其他花旦前輩,她在台上難掩激動說︰「我從來唔係贏在起跑線嘅人,好似一嚿飯,成功只可以靠自己。」

而多年來陪跑的馬國明,今年冧莊奪得最受歡迎電視男角色,聽到得獎時他亦感愕然,上台邊致謝邊寸爆︰「唔使畀紙巾我,我唔係代言人。莫名奇妙,我唔係好似蕭正楠咁結咗婚,都要多謝啲高層!」

■記者李淑嫻




鍾意就快D Share啦!