網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月14日 星期五

余德丞等食胡蔡思貝:有獎乜都得! __,余德丞,蔡思貝,

余德丞同思貝恨攞獎,期望之後繼續情侶檔開工。
余德丞等食胡蔡思貝:有獎乜都得!緋聞情侶蔡思貝與余德丞憑旅遊節目《緬甸奇幻旅程》競逐最受歡迎電視拍檔,他們昨晚上台拉票,思貝笑說:「希望大家投我一票, ...


余德丞等食胡蔡思貝:有獎乜都得!

緋聞情侶蔡思貝與余德丞憑旅遊節目《緬甸奇幻旅程》競逐最受歡迎電視拍檔,他們昨晚上台拉票,思貝笑說:「希望大家投我一票,我哋攞唔到就唔會有下一集!」問到是否真的沒獎就冇下集?她說:「我用呢個方法去感動大家投我一票,攞獎嘅話有下輯機會大好多,其他對手實在太強!(攞獎嘅話會為余德丞留長頭髮?)真係攞到,我咩都做!」而余德丞坦言未攞過獎,相當恨獎。

思貝又不忘為劇集《大帥哥》及拍檔張衞健(Dicky)拉票:「因為套劇疊住頒獎禮,後期好多精彩劇情未播到,套劇嘅口碑同回響好好,希望大家支持Dicky,有佢帶領大家,套劇先會有咁好成績!」






鍾意就快D Share啦!