掃呢頁CODE去手機

2018年12月4日 星期二

李麗珊:沖繩出嫁!李麗珊喊到收唔到聲 __,李麗珊,

恭喜晒!香港開電視藝人李麗珊(Lisa)上周六與圈外男友於日本沖繩舉行婚禮。Lisa雖然與男友拍拖不久,但在對的時間遇上對的人,故有「閃婚」的決定,望 ...


恭喜晒!


香港開電視藝人李麗珊(Lisa)上周六與圈外男友於日本沖繩舉行婚禮。Lisa雖然與男友拍拖不久,但在對的時間遇上對的人,故有「閃婚」的決定,望大家送上祝福。新娘子Lisa表示:「行禮當日,一切都好似睇戲咁,只係自己做主角。因為婚禮由婚禮公司負責,參加婚禮的都是雙方的家人和兄弟姊妹,所以我們心情都好輕鬆,唔會緊張。」

行禮前有進行綵排,以為一切好順利,誰知行禮時,Lisa翹住爸爸慢慢步入教堂,她說:「喺爸爸將我隻手交畀未婚夫嗰一刻,見到爸爸雙眼通紅,眼淚快流出來。我即時『中箭』,眼淚鼻水一齊流出來……嗰一刻可以話係人生中最感動嘅畫面,眼淚自動流下來,強忍都搞唔掂。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!