網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月28日 星期五

蔚雨芯:蔚雨芯新歡點識?莊思敏有料爆! __,莊思敏,蔚雨芯,

有傳莊思敏(左)係蔚雨芯同新歡嘅媒人。有指蔚雨芯(Rainky)識到超級男朋友,全靠拿督千金莊思敏做媒人,對此記者向莊思敏求證,她否認是介紹人,反爆男 ...


有傳莊思敏(左)係蔚雨芯同新歡嘅媒人。


有指蔚雨芯(Rainky)識到超級男朋友,全靠拿督千金莊思敏做媒人,對此記者向莊思敏求證,她否認是介紹人,反爆男方跟其弟好熟:「唔係我介紹㗎!我知佢男友係邊個,我細佬識佢。(佢男友屋企係咪好有錢?)咁又係喎!(點解你細佬唔介紹你識?)哈哈,我要返去問吓我細佬先!」

至於Rainky年紀輕輕已擁有千萬豪宅,又有錢投資做生意,問到覺不覺得其生活很富貴?莊思敏說:「我又唔覺佢突然周身名牌,平日大家唔會特別傾感情事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!