網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月9日 星期日

賈靜雯:晒賈靜雯婚禮相!大女激讚繼父好:嫁對人了 __,賈靜雯,

梧桐妹戥媽咪搵到幸福開心!台灣女星賈靜雯與老公修杰楷結婚三年,上月底喺峇里島補辦婚禮,由女兒咘咘、Bo妞以及與前夫孫志浩生嘅女兒梧桐妹等逾百位親友見證 ...


梧桐妹戥媽咪搵到幸福開心!


台灣女星賈靜雯與老公修杰楷結婚三年,上月底喺峇里島補辦婚禮,由女兒咘咘、Bo妞以及與前夫孫志浩生嘅女兒梧桐妹等逾百位親友見證。

今日,13歲嘅梧桐妹喺IG晒出婚禮上嘅靚相,仲留言:「媽媽的婚禮~嘩~新婚快樂我不敢相信你們真的辦婚禮了啦啊啊,媽媽你真的嫁對人了,修叔叔很有責任感,而且煮飯很好吃。他很會照顧你,我跟你一樣記性很不好😂每一次出門的時候修叔叔都會把東西整理好,你忘記的東西他也會幫你帶好。他也很會照顧咘咘,波妞(Bo妞),也很會照顧我。他真的是最好的人選啦~我希望你們永遠在一起,愛你們喔,要好好照顧妹妹他們喔,新婚快樂❤️」唔少網友都感慨梧桐妹真係大個女,仲大讚佢好生性添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!