掃呢頁CODE去手機

2018年12月20日 星期四

【浪漫又溫馨】阿嬌今晚花海婚禮現場曝光 新人將於花橋會賓客 __,鍾欣潼,阿嬌,

鍾欣潼(阿嬌)前日同咗台灣「醫界王陽明」賴弘國註冊,今晚就喺西九一間酒店擺酒,一對新人仍在為晚宴裝身,準備以最佳狀態現身,但婚禮團隊已分工合作為佢哋搞 ...


鍾欣潼(阿嬌)前日同咗台灣「醫界王陽明」賴弘國註冊,今晚就喺西九一間酒店擺酒,一對新人仍在為晚宴裝身,準備以最佳狀態現身,但婚禮團隊已分工合作為佢哋搞好一切,會場並佈置得浪漫滿瀉,入場接待處放上白色長枱準備迎賓,會場外當然有阿嬌同賴弘國嘅靚爆婚紗相,還有一個拍攝區,放咗飾物畀賓客佩戴影相留念。

相關新聞:【阿嬌結婚】近萬結婚蛋糕曝光 容祖兒蔡卓妍玩自轉



進入宴會廳的走廊兩邊佈滿美麗鮮花,十分清雅,會場內有一道花橋,估計是讓新人站在橋中拍照。阿嬌今年初喺美國搞嘅pre wedding party,都係一遍花海,散發溫馨浪漫。一對新人更用自己Q版中式禮服公仔設計咗叉電器(俗稱尿袋)同蠟燭送給賓客做回禮禮物,非常有心思。



今午5時許,酒店外用鐵欄劃出傳媒採訪區,現場逾半百傳媒採訪,也有約有10幾名阿嬌粉絲逼入看熱鬧。阿嬌同老公賴弘國約於6點半出嚟見傳媒,阿嬌晒事業線,應記者要求錫咗老公3次,又不時深情望老公。

相關新聞:【阿嬌結婚】阿嬌啜爆老公賴弘國 Deep V長裙勁性感







精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent





門口都好多鮮花 門口都好多鮮花
會場內有一道花橋

會場內有一道花橋
餐桌都係一片花海。

餐桌都係一片花海。
 會場外當然有阿嬌同賴弘國嘅靚爆婚紗相

會場外當然有阿嬌同賴弘國嘅靚爆婚紗相
回禮係一對新人嘅Q版中式禮服公仔叉電器

回禮係一對新人嘅Q版中式禮服公仔叉電器
採訪、攝影:盧妹

採訪、攝影:盧妹

鍾意就快D Share啦!