掃呢頁CODE去手機

2018年12月12日 星期三

劉佩玥:劉佩玥發放正能量 好運自然來 __,劉佩玥,

劉佩玥出席馬場活動。劉佩玥(Moon)現身馬場活動,被委任為「好運之星」,問到是否運氣非常好,她坦言自己對任何事都得感恩,身邊人見到她都很開心:「其實 ...


劉佩玥出席馬場活動。


劉佩玥(Moon)現身馬場活動,被委任為「好運之星」,問到是否運氣非常好,她坦言自己對任何事都得感恩,身邊人見到她都很開心:「其實我都會遇到好多麻煩事,但我會用正能量去為自己打氣,所以會吸到啲好運。」

她稱首次入跑馬地馬場,之前曾與朋友夾錢投注,問她有否贏錢:「有次係叻哥(陳百祥)畀咗貼士我哋,佢嘅愛駒贏咗,但我哋冇買,不過佢贏咗錢都有請我哋食飯,覺得好好運。」

現場Moon跟馬匹作近距離接觸,她稱之前在俄羅斯拍節目也有試過策騎,故站在馬匹旁邊不太驚慌:「我會拍吓隻馬同摸吓佢,同佢講好多謝你畀我喺企你隔籬,佢感覺到我係友善就唔會狂躁。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!