掃呢頁CODE去手機

2018年12月11日 星期二

吳啟明:吳啟明牽頭!丁蟹+四蟹「還魂」經典重聚 __,丁蟹,吳啟明,秋官,鄭少秋,

真係好經典!「神隱」多年的前藝人吳啟明晚上在中環舉行食肆開幕活動,促成神劇《大時代》五蟹再聚,包括鄭少秋,同畀佢掟晒落樓的邵仲衡、陶大宇、郭政鴻和啟明 ...


真係好經典!


「神隱」多年的前藝人吳啟明晚上在中環舉行食肆開幕活動,促成神劇《大時代》五蟹再聚,包括鄭少秋,同畀佢掟晒落樓的邵仲衡、陶大宇、郭政鴻和啟明本人,集體回憶返晒嚟!

郭政鴻表示跟啟明算是較多見面,但「一家人」已有廿多年沒有相聚,陶大宇笑言上次齊人見面時仍是Call機時代,現在已是智能電話,吳啟明說:「好耐冇齊人,反而同秋官幾年前喺台北一個候機室撞到,我就拎番佢電話,所以今次就打畀佢。(點解神隱多時?)要閉關練廚藝,未練成唔敢露面,依家叫識識地,可以見番人,我興趣係研究點整好最簡單嘅菜色,咁先難度最高。(復出幕前拍戲?)其實做生意唔係好得閒,都有人問有冇興趣拍《大時代》電影版,但呢樣嘢要問其他人,我Small potato咋喎!(你呢?)到時先算我叼佢哋光啫!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!