網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月3日 星期一

張栢芝:傳誕第三胎!張栢芝圓面蒲頭勁精神 __,張栢芝,

栢芝(右)咁快出街吹風?藝人張栢芝(Ceci)傳出喺上月25日秘密生仔,仲話生父係年約60歲新加坡富豪,之後栢芝都冇蒲過頭。栢芝最新近照終於曝光,飲食 ...


栢芝(右)咁快出街吹風?


藝人張栢芝(Ceci)傳出喺上月25日秘密生仔,仲話生父係年約60歲新加坡富豪,之後栢芝都冇蒲過頭。栢芝最新近照終於曝光,飲食作家Bonnie在社交網晒栢芝合照,見栢芝精神奕奕晒埋V,但塊面就有啲圓,戴住副超嘅佢着住樽領衫,睇嚟係唔想入風呀。

Bonnie留言:「今日小朋友遊樂日又撞到好姊妹Ceci,Quintus愈來愈高大靚仔呀!」今次栢芝係同細仔Quintus一齊現身,而大哥Lucas就留喺屋企打機。Bonnie就話唔知栢芝係咪啱啱生完小朋友,因為覺得生完冇理由咁快出門吹風!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!