掃呢頁CODE去手機

2018年12月18日 星期二

【微博蒲頭】親自拍片公佈小王子滿月 張栢芝:好感恩上天對我咁好 __,張栢芝,

(微博圖片)
38歲張栢芝今日宣佈再生第三胎,「小王子」已經滿月了,但就冇公開BB生父嘅身份!之前因為秘密懷孕,在社交網失蹤咗幾個月嘅栢芝,今日開番微博,傍晚5點幾 ...


38歲張栢芝今日宣佈再生第三胎,「小王子」已經滿月了,但就冇公開BB生父嘅身份!



之前因為秘密懷孕,在社交網失蹤咗幾個月嘅栢芝,今日開番微博,傍晚5點幾上載咗一條短片,親自公佈小王子滿月,戴黑超、all back頭嘅栢芝面容飽滿,佢用廣東話表示:「今日係我小王子滿月,多謝你哋祝福同支持,好感謝你哋,好感恩上天對我咁好,亦都好多謝我有一班咁好朋友,多謝你哋,thank you。」



好多藝人留言恭喜,林志穎:「恭喜和祝福,身為好友真是替你開心。」賈乃亮:「恭喜恭喜,從此身邊又多了一個小小的大幸福。」仲有袁詠儀、謝娜都留言祝福。



晚上7點幾,栢芝又再貼短片上微博,佢喺廚房大展身手,話今日要煮蝦碌、北菇蒸雞、牛扒、粉葛湯,好好餸。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(微博圖片) 段片雖然只係得11秒,但栢芝已經向咗唔少人表謝意。(微博圖片) 段片雖然只係得11秒,但栢芝已經向咗唔少人表謝意。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!