掃呢頁CODE去手機

2018年12月22日 星期六

劉愷威:【劉愷威已回港】劉丹唔知楊冪會唔會返嚟 __,劉丹,劉愷威,楊冪,

劉丹透露阿仔劉愷威返咗香港休息,但唔知新抱楊冪會唔會返嚟。無綫處境劇《愛·回家之開心速遞》的演員劉丹與呂慧儀(長腳蟹)等,現身「冬至聖誕傳愛心」活動與 ...


劉丹透露阿仔劉愷威返咗香港休息,但唔知新抱楊冪會唔會返嚟。


無綫處境劇《愛·回家之開心速遞》的演員劉丹與呂慧儀(長腳蟹)等,現身「冬至聖誕傳愛心」活動與長者大玩遊戲,兩人透露冬至及聖誕節也要開工,劉丹說:「到時應該會叫外賣一齊食一齊過節,會食好啲,但唔會太豪華。」長腳蟹笑言向來有大食大,冬至由劉丹請,新年飯則由劇中的「阿叔」單立文請:「論資排輩有排都未到我。不過我哋事無大小都鍾意慶祝,大家平時都會輪流請食嘢。」

「咁多年都係咁上下」

另外,劉丹表示兒子劉愷威已回港,並會逗留一段時間:「佢話想休息吓先,佢一路拍劇太辛苦,我見到佢都覺得心痛。(依家輪到你忙拍劇。)我哋好他條,其他人好羨慕,拍成世都願意。(叫阿仔客串?)唔知佢,佢有經理人公司。(新抱楊冪會唔會返嚟?)我真係唔知。(想唔想一家人團年?)咁多年都係咁上下,大家工作忙。」

呂慧儀爆阿仔多Party

至於長腳蟹透露兒子已經放假,她惟有盡量抽空陪伴:「我又帶唔到佢返公司,不過佢依家大啲,識多咗朋友仔,佢仲多Party過我。」對於同劇的林淑敏獲得最佳女配角,長腳蟹指他們已經食了幾次飯慶祝,並戥對方高興:「好難得,真係好開心,得到觀眾嘅認同,佢真係好努力。」劉丹笑言如果可以取得劇集獎就最圓滿,長腳蟹稱這將是他們下年的目標。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!