掃呢頁CODE去手機

2018年12月9日 星期日

【惡人原是慈父】孻仔曾坐無綫冷板凳 王俊棠:用人脈幫佢內地搵工 __,無綫,王俊棠,

無綫資深綠葉王俊棠,成日被安排飾演江湖惡霸等角色。無計啦,鬼叫佢天生惡形惡相咩,就連喺高級餐廳歎下午茶,膚色黝黑嘅佢睇起嚟都係兇神惡煞,好彩身邊嘅老婆 ...




無綫資深綠葉王俊棠,成日被安排飾演江湖惡霸等角色。無計啦,鬼叫佢天生惡形惡相咩,就連喺高級餐廳歎下午茶,膚色黝黑嘅佢睇起嚟都係兇神惡煞,好彩身邊嘅老婆開籠雀咁笑逐顏開咋,如果唔係隨時嚇親啲侍應唔敢行埋去serve呀。之後一身全黑打扮好似行古惑嘅大仔姍姍來遲,王俊棠只係外表凶狠啫,唔會為呢啲小事黑面嘅,反而即刻拎出電話一家三口嚟個selfie添。

話時話,呢個大仔都有幾分老竇真傳,可以考慮下入行做無綫御用惡人二代喎。不過記得王俊棠講過大仔已經成家立室,所以只會擔心孻仔王東泰,更喺孻仔17歲時已安排加入無綫,主持過《放學ICU》,拍過《愛 回家》。儘管孻仔外形唔錯,身高更有190cm,但好多監製見過真人後話太高難拍劇,所以短短兩年孻仔就離開無綫,經老竇搭路返內地做嘢,直至2016再以特約演員身份幫無綫工作。

講起孻仔,王俊棠真係慈父一個嚟架,處處為個仔著想,佢曾經講過:「佢自己都無能力照顧自己,所以無諗過佢會養我,反而我想佢返內地發展,因為內地機會多啲。不過,佢都要準備自己,要學唔同範疇,等候機會嚟臨。個仔仲處於方向未明階段,而且個樣太細個,等多幾年等佢成熟啲啦,會多啲機會。我講係無用,我都會用自己人脈,幫佢喺內地搵工,等外人嚟教佢。始終佢喺溫室長大,要俾時間佢成長,佢可以做得再好啲。」霸氣十足嘅王俊棠講出呢段說話,特別顯得充滿住愛。

鍾意就快D Share啦!