掃呢頁CODE去手機

2018年12月5日 星期三

薛家燕:好大粒洋蔥!仔女上台撐 家燕喊到收唔到聲 __,薛家燕,

大家都好心痛家燕多年嚟捱得咁辛苦!藝人薛家燕的一連兩場紅館處女騷「薛家燕愛你無限60年演唱會」今日開鑼!去到個唱尾段,家燕的三個寶貝仔女驚喜現身答謝媽 ...


大家都好心痛家燕多年嚟捱得咁辛苦!


藝人薛家燕的一連兩場紅館處女騷「薛家燕愛你無限60年演唱會」今日開鑼!去到個唱尾段,家燕的三個寶貝仔女驚喜現身答謝媽媽養育之恩,是整晚最為「有洋蔥」部分!三人上台前先有一條片段記載多年來的回憶,片中大讚家燕是位女超人媽媽、是他們的驕傲。

仔女全力支持

隨後阿仔石耀庭捧住鮮花登場,身穿晚裝的大女石祐珊及細女石耀珠於兩邊上台,眾人合唱《You Raise Me Up》搞到家燕眼濕濕,阿仔見狀立即拎出紙巾,讓細妹幫忙擦淚,他們表示多謝觀眾一直以來的支持,又指媽媽為今次個唱勤力練習,為了用最佳狀態表演,希望觀眾拍手鼓勵她,說畢便落台。

感言勁催淚

期後家燕不禁哽咽指一見到仔女出場就已經好感動,更大爆身邊有人曾話三個小朋友是包袱,但對於她來說卻是推動力,令自己做每一分一秒都是值得,又慨嘆已經把他們湊大,今次開騷仔女都好支持自己,大女珊珊甚至有份統籌:「佢花咗好多時間,大家喺網度見到我話要舉行選婿大會,其實我都係借一個廣告提吓佢,要留意自己識男朋友,都有好多人嚟參加,但我因為做演唱會冇時間去揀!」續講到自己復出後都由朝做到晚,每日只睡4小時,都有人問我:「你唔辛苦咩?唔攰咩?但我話畀大家聽我唔係唔知攰,而係唔可以攰,為咗達到自己可以做到個有責任嘅媽媽⋯」說到此時家燕接不下去,由觀眾的掌聲填補空間,然後她接話:「做嘢都畀我動力,爭取每分每秒。」投放「催淚彈」非常感人!

Encore環節,家燕換上銀色Bling Bling斗篷配入面鮮綠色裙與福祿壽三人合唱《熱情的沙漠》,更邀排舞師Sunny Wong及王梓軒上台教全場跳經典十字步,唱出《Captain Nancy》,最後以名曲《皆大歡喜》為首場演唱會畫上完美句號,於11時42分完場。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!