掃呢頁CODE去手機

2018年12月3日 星期一

蔣浩鈴:翻版舒淇蔣浩鈴「誘」計 遇大鷹嚇到喊爆 __,舒淇,

被封翻版舒淇的蔣浩鈴晒魔鬼身材!但遇到大鷹就嚇到喊爆。名模CaraG.師妹蔣浩鈴(Abby)甫出道便踏上紐約、米蘭等國際天橋,有「翻版舒淇」之稱的她在 ...


被封翻版舒淇的蔣浩鈴晒魔鬼身材!但遇到大鷹就嚇到喊爆。


名模Cara G.師妹蔣浩鈴(Abby)甫出道便踏上紐約、米蘭等國際天橋,有「翻版舒淇」之稱的她在逾千名參賽者中脫穎而出,躋身內地模特兒選秀節目《愛上超模》及《天使之路》令人氣急升,廣為內地網民認識。

Abby在《愛上超模》中勇奪第四名佳績,她坦言整個賽事都非常難忘:「全個節目喺美國拍攝,試過喺紐約時代廣場封街取景,好似拍緊電影《蜘蛛俠》咁大規模。又要喺四米深嘅水底影相,但我唔識游水,不過我唔怕水,反而覺得超好玩,又試過五十幾度高溫下喺救贖山(Salvation Mountain)拍攝,拍到中暑。」

雖然她在《天使之路》中被淘汰,但Abby認為已得到足夠的搶眼度,令觀眾留下深刻印象,她在首集便被合作的對手嚇到爆喊:「我要同隻鷹一齊影相,我係好驚家禽嘅,一見到就已經嚇到喊,其他人都將隻鷹放喺手,唯獨我冇,我知道可能因為咁而扣分,但好在冇出局。」除了模特兒工作外,Abby對綜藝節目深感興趣,認為可以讓觀眾看到真實的自己。

個人資料

出生日期:1993年8月6日

身高:178cm

三圍:34B、24、36


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!