掃呢頁CODE去手機

2018年12月26日 星期三

劉佩玥:默認有男友?劉佩玥「當機」冇即答單身 __,劉佩玥,

被問到男友送咩禮物時,Moon突然「當機」、並冇即刻澄清係單身!藝人劉佩玥(Moon)、張彥博出席商場聖誕活動,Moon表示今年聖誕忙足一日,有3、4 ...


被問到男友送咩禮物時,Moon突然「當機」、並冇即刻澄清係單身!


藝人劉佩玥(Moon)、張彥博出席商場聖誕活動,Moon表示今年聖誕忙足一日,有3、4個party,下午陪家人,晚上就和朋友食飯,還有宵夜場,但吃東西好有節制,因氣管敏感咳得好厲害。問是否導致Party不能飲酒?Moon表示:「已經好耐冇飲酒,因為之前免疫系統唔好,仲有玫瑰座瘡,所以唔敢飲酒。」她笑言因此每次開Party都要負責「執屍」(即帶走醉酒的人):「好彩尋晚個party冇人飲醉,試過要扶人返屋企仲清理埋佢啲嘔吐物。」

問到收到男友送甚麼聖誕禮物?她即笑問身邊的張彥博送甚麼,之後突然醒覺:「我冇男朋友㗎!(咁周志文冇送嘢畀你咩?)佢有送,送咗一個我鍾意嘅卡通人物嘅耳筒,但我就未得閒買番禮物畀佢。」

而張彥博稱平安夜和聖誕節晚上都去了尖東感受節日氣氛,更遇上C AllStar Busking,期間亦有一隊地下Band在Busking,他亦即興唱了一首歌,並首度體驗Free Hug文化。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!