掃呢頁CODE去手機

2018年12月15日 星期六

楊冪:童年有激幼長腿!楊冪那些年原來追過佢哋… __,楊冪,

原來楊冪都做過追星族!內地女星楊冪由細靚到大,佢自4歲起就拍劇,一直以嚟累積咗唔少人氣,日前微博粉絲人數更破億,認真威水!呢日,佢喺微博同粉絲分享咗一 ...


原來楊冪都做過追星族!


內地女星楊冪由細靚到大,佢自4歲起就拍劇,一直以嚟累積咗唔少人氣,日前微博粉絲人數更破億,認真威水!呢日,佢喺微博同粉絲分享咗一張童年照,仲留言:「給大家介紹一下,她叫『小厲害』。」究竟有幾厲害法呢?相中只有7歲嘅佢,着上黃色裙襯白色褲襪,面對鏡頭時卻一啲都唔怯,仲識得扯住裙襬擺甫士,細細個就已經勁有明星氣場!而講到最吸睛嘅,除咗佢生得一副標緻面孔之外,仲有一雙超幼嘅長腿,唔少網友睇到後都大讚佢係美人胚子,仲指佢細細個就已經係「腿精」添!

另外,楊冪爸爸亦不時喺微博同網友互動,佢早前亦公開一張楊冪嘅短髮少女相,當時楊冪身穿白色外套搭襯黑長褲,兩手插腰,雖然個樣有啲Cool,但仍電力十足!不過,好多眼利嘅網友卻將焦點放喺佢身後嘅韓國男團H.O.T海報上,仲留言:「冪姐真的是追星女孩,難怪現在還是挺八卦的」、「我也看到了,原來冪冪追過H.O.T?」、「哈哈,H.O.T竟然!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!