網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月27日 星期四

【爆相爆片】「絕世好女友」唐詩詠感情疑有着落 孖百億闊少「的士邦」做義工 __,唐詩詠,爆相爆片,

唐詩詠同「的士邦」齊做義工(讀者提供圖片)
37歲「絕世好女友」唐詩詠情路崎嶇,去年跟拍拖2年半嘅洪永城分手,最近洪永城已經有新歡登場,與30歲模特兒兼長跑教練梁諾妍打得火熱;雖然唐詩詠身邊緋聞 ...


37歲「絕世好女友」唐詩詠情路崎嶇,去年跟拍拖2年半嘅洪永城分手,最近洪永城已經有新歡登場,與30歲模特兒兼長跑教練梁諾妍打得火熱;雖然唐詩詠身邊緋聞男友都車輪轉,先有「洗米華」周焯華愛將盧啟邦,上月輪到「英識教育」執行董事陳思銘登場,但兩男都未獲唐詩詠承認男友身份。日前,唐詩詠身邊又有新男主角登場,就係身家逾億、坐擁過百部的士嘅「的士邦」鄭子邦,被讀者張小姐透過「爆相爆片」分享。



據讀者張小姐表示,日前到將軍澳某間中學上禪修班,巧遇擔任義工嘅唐詩詠同「的士邦」,大讚兩人表現有禮貌,唐詩詠非常積極帶領隊員活動,完全冇視后架子,全程面露笑容,態度親切;而「的士邦」亦表現得好友善,耐心跟學員講解活動,同平時喺報道見到夜蒲嘅佢完全唔同。



張小姐在電話說:「嗰日朝早8點9上堂,好surprise見到佢哋幫手做義工,聽其他學員講,之前都有見到佢哋出現,不過上堂地點唔定。」張小姐話禪修班至6點完結,唐詩詠大約4點幾走先,「的士邦」就留到完堂才離去。「唐詩詠全素顏戴眼鏡,有人認到佢會打招呼,表現好nice。」問到點解會認出「的士邦」?張小姐話:「因為佢好熟口面,又叫阿邦,有學員對課程唔清楚,佢都好樂意回答。」



問到唐詩詠同「的士邦」係咪一齊到場?兩人表現似唔似情侶?張小姐話:「唔知佢哋係咪一齊嚟,不過見到佢哋出出入入都點頭打招呼,由於分小組進行活動,佢哋各自拍一位資深工作人員帶隊,表現得好積極好融入。」佢哋有冇同學員分享?張小姐表示:「有學員問唐詩詠禪修咗幾耐?佢話學習咗一排,仲話自己有壓力問題,都會透過禪修去放鬆,佢話自己都學習緊。」



早排唐詩詠話自己仲係單身,而「的士邦」於今年3月同姚子羚分手,上月被讀者「爆相爆片」直擊與湯洛雯在銅鑼灣酒吧廝磨,但靚湯就否認拍拖,依家唐詩詠同「的士邦」齊齊做義工,唔知兩位單身男女會唔會擦出愛火花呢!



【編輯推介】



【獨家】揭曾志偉遊日車禍同車女伴身份

https://bit.ly/2CyMKgd



【吾家有女初長成】李連杰聖誕夜晒兩女照 網民大讚夠索

https://bit.ly/2Vbwmtu



【頭炮《豆腐火腩飯》】率Tat Flip組新團壓軸演出 葛民輝:我連do re mi fa so都未搞清

https://bit.ly/2RgHy97



【16歲偶像上吊亡】大本萌景自殺案2月開審 事務所社長變受害者反提告

https://bit.ly/2Aia0hc



【韓流】好浪漫!44歲李必模聖誕節公開向女友求婚

https://bit.ly/2VbRVKh



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



唐詩詠同「的士邦」齊做義工(讀者提供圖片) 唐詩詠素顏現身,讀者讚佢冇視后架子。(讀者提供圖片) 唐詩詠素顏現身,讀者讚佢冇視后架子。(讀者提供圖片)
的士邦(讀者提供圖片)

的士邦(讀者提供圖片)
的士邦帶學員做分組活動(讀者提供圖片)

的士邦帶學員做分組活動(讀者提供圖片)
唐詩詠現身禪修班(讀者提供圖片)

唐詩詠現身禪修班(讀者提供圖片)
唐詩詠曾跟盧啟邦傳緋聞。(網上圖片)

唐詩詠曾跟盧啟邦傳緋聞。(網上圖片)
唐詩詠上月同「英識教育」執行董事陳思銘食飯。(資料圖片)

唐詩詠上月同「英識教育」執行董事陳思銘食飯。(資料圖片)
「的士邦」上月同靚湯在夜店廝磨。(資料圖片)

「的士邦」上月同靚湯在夜店廝磨。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!