掃呢頁CODE去手機

2018年12月19日 星期三

張衞健:失落視帝!張衞健擺明缺席頒獎禮:去嚟做乜 __,張衞健,

Dicky其實真係好想攞視帝!藝人張衞健(Dicky)晚上到電視城為汪明荃(阿姐)、森美與蘇永康(阿公)主持的無綫節目《阿姐有乜未見過》擔任嘉賓,張衞 ...


Dicky其實真係好想攞視帝!


藝人張衞健(Dicky)晚上到電視城為汪明荃(阿姐)、森美與蘇永康(阿公)主持的無綫節目《阿姐有乜未見過》擔任嘉賓,張衞健表示專誠來賀阿姐兼要撐「豬朋狗友」。

「希望得到觀眾嘅心」

問他為何缺席台慶頒獎禮?他說:「唔使啦,我嚟做咩啫。正經講一直以嚟只係想將戲演好,咁多年來幾乎未攞過一個有關演戲嘅獎項,我只希望得到觀眾嘅心。我認為人生可以渺小,但唔可以虛度,角色可以戲少,但唔可以Hea做,呢個係我多年嘅宗旨。大帥哥呢個角色我對得住自己、對得住觀眾,我已經將暫時最好嘅張衞健奉獻咗畀觀眾。」

「營造到睇電視嘅氣氛」

問是否很在乎視帝?他說:「你話呢?我都話咁多年冇攞過獎,攞獎故然開心,最開心係攞到觀眾個心,朋友話畀我聽好多人趕返屋企睇電視,我真係好開心能夠營造到呢個睇電視嘅氣氛,呢個係我初衷,希望將快樂帶畀觀眾。(係咪拍到攞獎為止﹖)你知我鍾意講笑,有時又好認真,大帥哥唔係咁易畀你捉摸到。」張衛健又自爆明年或許會在紅館開香港首個個人演唱會。

「曹永廉聞到棺材香」

對於《大帥哥》一班後輩對他失視帝不值,他說:「佢哋感觸大啲啫,見到我付出,自己最希望觀眾睇到佢哋每個演員嘅進步,好似洪永城、蔡思貝、楊秀惠...曹永廉就唔使啦,都聞到棺材香!(仲會唔會出席《大帥哥》宣傳?)跟住工作都排滿晒,暫時應該唔會。」Dicky又恭喜馬德鐘稱視帝,他透露帶媽媽去游水時經常碰面,還羨慕他的長腿。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!