掃呢頁CODE去手機

2018年12月19日 星期三

姚子羚:慎入戴超!姚子羚爆阿蕭翠如講電話內容 __,姚子羚,黃翠如,

使唔使咁呀!藝人姚子羚及陳瀅與蕭正楠合作拍攝無綫劇集《黃金有罪》,對於同劇的阿蕭宣布跟黃翠如已婚,陳瀅表示已恭喜對方,她謂:「我第一次同阿蕭合作,但一 ...


使唔使咁呀!


藝人姚子羚及陳瀅與蕭正楠合作拍攝無綫劇集《黃金有罪》,對於同劇的阿蕭宣布跟黃翠如已婚,陳瀅表示已恭喜對方,她謂:「我第一次同阿蕭合作,但一直有留意佢同翠如,覺得佢哋好Sweet,好難得拍拖咁耐都仲咁有火花,兩個人Keep得咁好,好羨慕,好戥佢哋開心。」

而姚子羚指於朋友圈內都內留言恭喜了阿蕭:「我話你個死嘢,收收埋埋,我同你去完瑞士拍旅遊節目再拍埋《黃金有罪》都唔知你已結咗婚。不過當晚見到翠如個反應好Sweet,真係冇得呃。阿蕭係個好Sweet嘅男朋友,依家做咗老公,有時聽到佢講電話,佢話整咗啲嘢畀翠如食,叫佢要食,我覺得翠如好幸福搵到個好老公。」她又指兩人經常無意間放閃,之前發現蕭正楠行李牌上正是翠如的相片,她不禁笑問對方是否要如此癡纏,問到會否送禮賀一對新人?她笑言:「佢都冇請我飲,仲要我送禮物,不過遲啲應該會大家約埋一齊食番餐。(曹永廉知道佢哋結婚,而你唔知,你會唔會嬲?)曹永廉輩份同我唔同,如果佢都唔知,佢就真係要檢討。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!