網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月18日 星期二

李思捷生人勿近 余思霆怕惹緋聞避傾偈  __,余思霆,李思捷,

攝影:羅德光、黃曉程
李思捷、林凱恩、林宣妤同余思霆等,日前喺中環蘇豪拍攝大台劇集《她她她的少女時代》,李思捷喺劇中飾演一名貨車司機,不過T恤下,仍見佢身型發福,好「中佬」 ...


李思捷、林凱恩、林宣妤同余思霆等,日前喺中環蘇豪拍攝大台劇集《她她她的少女時代》,李思捷喺劇中飾演一名貨車司機,不過T恤下,仍見佢身型發福,好「中佬」feel,同搵食司機相比,好入型入格。



呢場戲講述李思捷泊低貨van喺路邊,打開尾箱執貨,而林凱恩、林宣妤同余思霆就貨van後傾偈,三個女仔一個墟,隔咗一陣,李思捷都走埋去同佢哋一齊吹水,林宣妤同余思霆先走,剩番林凱恩同李思捷再傾多一陣,林凱恩轉身去咗車尾箱拎咗一袋嘢就走咗,李思捷跟手就關上車尾。



李思捷唔使埋位時,佢就chur煙,林凱恩、林宣妤同余思霆三女因為發現有記者影相,佢哋當正李思捷生人勿近,唔敢走埋去傾偈,可能怕惹緋聞。李思捷就自喺路店舖望下櫥窗等埋位。呢場戲拍咗大約半小時,佢哋就轉景。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:羅德光、黃曉程 林凱恩、林宣妤同余思霆圍埋好好傾。 林凱恩、林宣妤同余思霆圍埋好好傾。
李思捷扮貨車司機入型入格。

李思捷扮貨車司機入型入格。
林凱恩、林宣妤同余思霆企喺李思捷貨van後傾偈。

林凱恩、林宣妤同余思霆企喺李思捷貨van後傾偈。
林凱恩同李思捷等埋位都唔敢吹水。

林凱恩同李思捷等埋位都唔敢吹水。
林宣妤同余思霆(右)嬌俏擺甫士。

林宣妤同余思霆(右)嬌俏擺甫士。

鍾意就快D Share啦!