掃呢頁CODE去手機

2018年12月21日 星期五

吳綺莉:卓林搬出去住 吳綺莉:人係要自我反省 __,吳卓林,吳綺莉,

吳綺莉透露阿女卓林又搬咗出去住~藝人吳綺莉在圓方出席美容活動,她以性感造型晒線、騷長腿拍廣告,還公布會將自己的非賣品畫作結集成書送贈給小朋友,希望發放 ...


吳綺莉透露阿女卓林又搬咗出去住~


藝人吳綺莉在圓方出席美容活動,她以性感造型晒線、騷長腿拍廣告,還公布會將自己的非賣品畫作結集成書送贈給小朋友,希望發放正能量:「書第一幅係畫一隻兔仔,有個十字架,卓林係屬兔,所以呢幅一直都係非賣品。」畫冊中亦有女兒吳卓林小時候的作品,充滿童真。

望與卓林重拾過往感覺

問到吳綺莉可希望與卓林一起畫畫,重拾過往的感覺?她說:「我想㗎,希望同大家分享多啲正能量,互相扶持,自己通常睇唔到自己唔好嘅地方,朋友之間需要互相幫助,唔好有咁多負能量。(卓林近期事件令你有壓力?)每個人都有唔同嘅壓力,朋友、親人之間係需要互相扶持,呢個係我想帶畀佢嘅訊息。(卓林明白嗎?)呢樣嘢要慢慢嚟。(卓林有冇進步?)我覺得呢兩三年自己脾氣好咗。(一齊住有冇隔膜?)依家唔係一齊住,佢搬咗出去租地方住。(交唔交到租?)大個喇,要自己學習,自己學識唔可以太快、太急。大家觀點唔一樣,唔可以逼佢做啲唔鍾意嘅嘢,越叫佢唔好,佢就越做。(有勸佢留喺屋企?)冇話勸唔勸,要畀佢自己經歷同感受。只可以在旁提醒,人係要自我反省。(卓林太太Andi幫唔幫佢?)真係唔太清楚。(經濟上使唔使你支持?)順其自然。(卓琳有冇要求你幫助?)大家都冇提起呢樣嘢。(擔唔擔心好似上次咁,冇租交驚動警方?)冇得擔心,祈禱啦,交畀神。去到一個年紀就會明白,唔係你想點就點,只可以做好自己。(同卓林關係點?)磨合期,我年紀比佢大,對佢唔可以有太多要求。(佢返咗嚟香港安心啲?)可以咁講。(再要求你幫手,幫唔幫?)合理啦。(有冇問你攞錢?)呢啲唔講喇。」

從過去中學習

講到卓林接受訪問時表示小時候在上海讀書遭欺凌,吳綺莉對此表示:「從過去中學習,睇你點睇件事,可以好負面,亦都可以好正面去諗一件事,睇你自己點諗,面對嘅時候盡量正面,成件事會唔同。(有冇傾心事?)依家會發覺身教好重要,會做多啲正面嘢畀佢去感受。(性感造型女兒會唔會有意見?)佢唔理啦,工作唔會過問,日日對住我都對到厭啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!