掃呢頁CODE去手機

2018年12月20日 星期四

江若琳:掃金流星錘!江若琳為糯米糍唔嫁蕭潤邦 __,江若琳,蕭潤邦,

江若琳原來差啲為咗「糯米糍」而唔嫁蕭潤邦!相識十年、相戀一年多的藝人江若琳(Elanne)和「生煎包王」蕭潤邦(Oscar),將於本周在紅磡某酒店擺逾 ...


江若琳原來差啲為咗「糯米糍」而唔嫁蕭潤邦!


相識十年、相戀一年多的藝人江若琳(Elanne)和「生煎包王」蕭潤邦(Oscar),將於本周在紅磡某酒店擺逾40圍喜酒大宴親朋,日前兩人抽空到金舖揀金飾,他們主攻巨型「流星錘」龍鳳鈪,準新娘試戴上手後,連Oscar也貪玩試埋一份,場面搞笑!之後Elanne再試戴斤両十足的超粗金頸鏈,期間Oscar搣未來老婆面珠登,相當肉緊。一輪快閃掃金後,準新人就滿心歡喜拿住大袋金器離開。

媽咪送皇冠做嫁妝

昨日兩人受訪時被問到專揀重型金飾,Oscar大玩不文說:「我鍾意粗(操)嘢嘛!」並表示長輩覺得重型金飾,能顯得新娘更精神。Elanne則說金飾由未來奶奶及媽媽話事:「奶奶怕唔夠金器,所以再叫我去試款,媽咪仲準備咗皇冠畀我做嫁妝,最開心係喺內地嘅90幾歲阿爺會嚟。(斟茶畀阿爺時咪一定會喊?)我都唔敢諗。」

Ready度蜜月造人

Oscar更爆料籌備婚宴期間,曾提議請「特別嘉賓」贈興,但Elanne卻很大反應:「我話佢唔嚟得,如果唔見咗佢,我婚都唔結!」原來Oscar欲帶愛貓「糯米糍」到酒店影相,可是Elanne卻擔心愛貓會走失,最後他亦接愛妻意見。而婚宴後,兩人即往歐洲度蜜月,問是否造人之旅,Oscar直認:「我Ready咗啦。」

「畀佢哋盡情蹂躪」

貪靚的Elanne透露婚前幾日已開始「禁食」望速瘦,而當日會着一套裙褂、兩套婚紗及兩套晚裝,但只露背不低胸,問會否欠睇頭?Oscar搶答:「我會低胸。」至於玩新郎環節,新娘會派出小肥、前HotCha三位成員、JW等14位姊妹,迎戰Oscar的張繼聰、DJ Donald及細 So等兄弟團,問可擔心玩出火?Elanne搶答:「我會衝出嚟救佢,錫住佢。」問姊妹團可會錫住玩?兩人異口同聲話:「應該唔會囉,聽講啲遊戲都幾辣嘅,不過事先聲明唔可以玩浪費食物嘅遊戲。」問Oscar派開門利是時,可做定被「打劫」的心理準備?他好老定說:「唔怕,我會畀佢哋盡情蹂躪,其他方面我係冇價值嘅。」他又預告在婚宴上會給Elanne驚喜。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!