掃呢頁CODE去手機

2018年12月28日 星期五

張名雅:驚大仔呷細佬醋!張名雅自爆抑鬱喪喊 __,張名雅,

媽媽唔易做,加油呀!31歲嘅前港姐張名雅(Carat)日前順產誕下第二名囝囝Milo,今日名雅以英文發文指自從佗B以嚟已喊過好幾次,原因係佢覺得自己背 ...


媽媽唔易做,加油呀!


31歲嘅前港姐張名雅(Carat)日前順產誕下第二名囝囝Milo,今日名雅以英文發文指自從佗B以嚟已喊過好幾次,原因係佢覺得自己背叛咗大仔Mario,又擔心冇乜時間陪大仔,一諗到呢度,眼淚就流唔停。

名雅分享謂:「我曾聽過婦科醫生講有啲父母將重心傾向湊新生BB,因而忽視咗哥哥嘅故事。其中一個案例就有個七歲嘅男仔話畀父母知佢能夠照顧好自己,反而主動要求父母專心照顧BB,就咁睇,佢真係一個好識諗嘅哥哥!不過有一日,呢位小朋友忽然話畀媽咪知,佢其實好唔開心,媽咪聽完後即時淚流滿面,即使大仔當初話唔使擔心,但自己卻冇意識到湊新生BB係會傷害到大仔…當我聽完呢個古仔後,淚水就不受控咁狂標出嚟…」

名雅又表示:「大仔Mario第一次知細佬Milo仲係一個BB,當佢見到爸爸、媽媽睇住或抱住Milo時,就扭計Keep住喊,見到佢喊,我個心深深被打咗下!Baby Milo同Baby Mario,爸爸、媽媽用愛創造咗你哋兩個,我哋永遠愛你哋!相信好快,你哋兩兄弟嘅愛會隨成長而滋生❤️兄弟萬歲🙌!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!