掃呢頁CODE去手機

2018年12月25日 星期二

聽住「小豬比」心跳過節有意思! __,小豬,小豬比,羅志祥,

陳展鵬與單文柔期待「小豬比」出世!
聽住「小豬比」心跳過節有意思!陳展鵬得知太太單文柔(Phoebe)懷孕後,立即與太太「共同進退」,戒掉孕婦忌吃的甜和生冷東西,將最愛的榴槤、麻辣火鍋、 ...


聽住「小豬比」心跳過節有意思!

陳展鵬得知太太單文柔(Phoebe)懷孕後,立即與太太「共同進退」,戒掉孕婦忌吃的甜和生冷東西,將最愛的榴槤、麻辣火鍋、燒雞翼、魚生、雪糕等食物統統踢走,更廿四孝老公上身請來營養師照顧太太飲食。

今年他與太太及肚內的「小豬比」齊齊歡度佳節,展鵬接受訪問時坦言今年的聖誕節分外特別,可以聽着寶貝「小豬比」的心跳一起過節:「雖然依家『小豬比』未出世,但佢都有心跳嘛!我哋都正等待佢來臨,其實過往我都因為要開工,未曾試過同Phoebe一齊過聖誕,今年好大機會都『一家人』一齊過,特別有意思同浪漫。」他又大爆老婆原來一直都想有棵真的聖誕樹在家中,又說:「呢排我喺大陸拍緊戲,我都想聖誕可以陪太太一齊過。」而他們「一家三口」更會在大除夕活動搵真銀!






鍾意就快D Share啦!