網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月25日 星期二

唐詩詠:約蕭生蕭太過聖誕 唐詩詠自爆下年做人妻? __,唐詩詠,

係咪要講定恭喜?聖誕快樂!唔知大家有乜節日慶祝活動呢?呢日,女星唐詩詠就約咗早前公布已婚嘅蕭正楠同黃翠如、C君同DJ女友黃天頤等好友一齊開P慶祝,非常 ...


係咪要講定恭喜?


聖誕快樂!唔知大家有乜節日慶祝活動呢?呢日,女星唐詩詠就約咗早前公布已婚嘅蕭正楠同黃翠如、C君同DJ女友黃天頤等好友一齊開P慶祝,非常熱鬧!唐詩詠喺IG表示:「多謝你地(哋)嘅愛,願所有人都幸福。」仲晒出四個女仔嘅合照,透露:「下年呢個時候,就變成有三位可愛人妻嘞(喇)🌹」 咦?!三位人妻?有邊個先?唔少網友都笑問係咪包括詩詠自己喎!

另外,蕭正楠亦有晒出應節相,不過主角就唔係蕭太,而係佢哋隻愛犬「小六」,蕭生仲冧爆留言:「我想將雙手的溫暖付托在你肩上 我想將鼓掌的聲線盤旋在你光環上 若你無言讓天使合唱 祝大家聖誕節快樂!特別係平安夜同聖誕節要開工嘅人……包括我 #小六 #今晚陪唔到你玩 #底褲仔穿返(番)低啲。」講到咁深情,網友都問蕭生係咪借小六過橋,其實想向太太示愛呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!