掃呢頁CODE去手機

2018年12月2日 星期日

【隻字不提卓林】成龍英文版自傳認混蛋 年輕沉迷賭博.家暴祖名.玩妓女 __,吳卓林,吳綺莉,成龍,房祖名,

成龍三年前推出中文版口述自傳,後日英文版面世。
64歲嘅成龍,2015年4月推出咗首部中文版自傳《成龍:還沒長大就老了》,而英文版直到後日(4日)先至會喺全球發售,英文版嘅內容同中文版好唔同,成龍做 ...


64歲嘅成龍,2015年4月推出咗首部中文版自傳《成龍:還沒長大就老了》,而英文版直到後日(4日)先至會喺全球發售,英文版嘅內容同中文版好唔同,成龍做咗唔少修訂。特別係英文版用咗好多比較重嘅詞嚟形容成龍,呢啲就冇喺中文版出現過。



喺上月29日一位好有影響力嘅多媒體記者Daniel Bates就喺英國《每日郵報》發佈一篇專題文章,報道書中成龍坦承對待女人同小孩「完全是混蛋(total jerk)」,揭露年輕時沉迷賭博和酒精,揮金如土同妓女玩樂;有次同老婆林鳳嬌嗌交,佢一開始認為林鳳嬌係貪圖錢財先同佢一齊,所以佢將錢都收埋晒,仲出軌同吳綺莉搞婚外情,到林鳳嬌生下房祖名,佢一次冇去探過,婚後仲好想離婚。一次兩人嘈交,佢仲將學緊行嘅房祖名掐住掉去沙發,之後佢對住塊鏡自責「你真是個混帳」,佢先發誓要改過。



書中又提到:「Jackie Chan calls himself 'a real 'b***ard' and admits he's slept with scores of prostitutes(成龍自稱是個「真正的混蛋」,並承認與數不清的妓女睡過。)」專門探討這位國際巨星嘅英文版回憶錄內容嘅Daniel Bates更一度批評成龍不認女兒以及不尊重女性。



Daniel Bates引述咗多段成龍形容自己同初戀女友傾到同鄧麗君嘅相處,再從鄧麗君聊講到林鳳嬌、吳綺莉。Daniel Bates認為,成龍係個花花公子,對女性無論態度還是行為都非常差。而當中最令佢不滿嘅,係成龍對女兒卓林嘅態度,讓人很難接受。佢還嘲笑成龍大字唔識一個,連信用卡簽名都寫得唔好。總之,成龍在女性身上犯嘅錯,讓Daniel Bates極之不滿。成龍自我剖析話自己之所以如此離經叛道,係由於冇安全感同唔夠成熟。



另外,書中另有提到成龍揮金如土嘅事蹟,例如佢以前經常醉酒揸車,朝早撞完架保時捷,夜晚就撞架Benz,每日個人都係處於暈暈哋嘅狀態。而佢又提到自己鍾意一大班人去食飯,講緊10幾年前,就試過一年請人食飯使費逾200萬美元(逾1,560萬港元),仲未計佢平日送禮物畀人嗰啲數,使錢手法非常誇張。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!