掃呢頁CODE去手機

2018年12月6日 星期四

【狗仔出更】拍拖放狗嘆茶 林憶蓮望住恭碩良即冧笑 __,恭碩良,林憶蓮,

攝影:徐錦池、孔志豪
娛樂圈有唔少姊弟戀,除近期公開一對、年齡相差5歲嘅鄧麗欣同邱勝翊(王子),最受傳媒關注嘅一定係年齡相隔11載嘅王菲、謝霆鋒。不過,尚有一對年齡同樣相距 ...


娛樂圈有唔少姊弟戀,除近期公開一對、年齡相差5歲嘅鄧麗欣同邱勝翊(王子),最受傳媒關注嘅一定係年齡相隔11載嘅王菲、謝霆鋒。不過,尚有一對年齡同樣相距11年嘅戀人,拍拖8年依然甜蜜蜜,主角就係52歲嘅林憶蓮同41歲嘅恭碩良喇!



憶蓮同恭碩良拍拖以來一直keep住sweet,去年憶蓮舉行紅館演唱會,更公開喺台上讚男友有才華,仲形容佢係背後最重要男人之一,而另一位就係合作無間嘅拍檔倫永亮。



除了同樣熱愛音樂,憶蓮同恭碩良都是愛狗之人,經常會拍住拖現身狗公園放狗,日前二人又孖住出巡,拍拖帶兩隻唐狗去西貢「放電」,期間2人去一間露天茶座嘆下午茶,素顏嘅憶蓮甚至不介意和男友一樣,豪邁地用手拿食物直接放入口,大啖大啖食。



當日接近黃昏5點左右,相信已陪狗仔玩夠嘅憶蓮同恭碩良,選了一間露天餐廳嘆下午茶,一人拖住一隻狗狗坐下後便開始點菜,2人邊食邊傾,不過大多時間都由恭碩良發言。雖然,未能聽到恭碩良同憶蓮講乜,但憶蓮就一定好啱聽,事關佢幾乎男友講乜都會笑,有時甚至好似少女一樣,含情脈脈望住男友笑咪咪,而且憶蓮亦相當細心,見恭碩良想抹手,即時用水倒濕紙巾遞上,有另一半嘅女士們,真係要學吓喇!



兩人大約喺餐廳坐咗一個鐘就埋單,然後又一人拖住一隻狗返回車上,期間恭碩良明顯比憶蓮警戒心強,不時都會左望右望,他和憶蓮各自安頓好愛犬後,就齊齊坐上乘客位,由司機機載走。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:徐錦池、孔志豪 憶蓮每次聽男友恭碩良講完嘢都會笑得好開心。 憶蓮每次聽男友恭碩良講完嘢都會笑得好開心。
憶蓮安頓愛犬喺車尾私家位。

憶蓮安頓愛犬喺車尾私家位。
恭碩良全程保持高度警戒,不時四圍望。

恭碩良全程保持高度警戒,不時四圍望。
離開嗰時,兩個人就行到好開。

離開嗰時,兩個人就行到好開。
憶蓮曾在演唱會公開指男友是佢背後重要男人。

憶蓮曾在演唱會公開指男友是佢背後重要男人。

鍾意就快D Share啦!