網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月18日 星期二

張智霖:袁詠儀素顔出巡 張智霖甘做多功能老公 __,張智霖,袁詠儀,

藝人張智霖(Chilam)與袁詠儀(靚靚)結婚多年依然好恩愛,日前靚靚到中環Shopping,出名是「廿四孝老公」的Chilam就負責做柴可夫。當日下 ...




藝人張智霖(Chilam)與袁詠儀(靚靚)結婚多年依然好恩愛,日前靚靚到中環Shopping,出名是「廿四孝老公」的Chilam就負責做柴可夫。當日下午4時許,素顏上陣、穿上灰色大褸、腳踏波鞋的靚靚現身名店置裝,不一會已有斬獲,其後拿着大袋戰利品步往商場外的上落客區等車,期間見她如「望夫石」般不時伸長條頸、頭岳岳兩頭望,數分鐘後見Chilam駕車前來接載,靚靚即拿着戰利品急急腳上車離開。

翌日Chilam化身「人肉速遞」幫老婆外出拿東西,約下午4時半,戴着帽及太陽眼鏡的Chilam雙手插袋,Chok爆現身中環街頭。期間有途人眼望望,像是認出Chilam,但他卻未有理會,施施然步往附近一幢商廈。約15分鐘後,見Chilam拿着一袋甚有份量的東西步出,還邊行邊向老婆報到,然後步往附近商場取車返歸。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!