網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月1日 星期六

顏子菲:【兩小無猜】顏子菲自爆被薛世恒暗戀 __,薛世恒,顏子菲,

原來顏子菲同薛世恒係講緊套戲嘅情節!藝人顏子菲(Belinda)與薛世恒(Daniel)到尖沙咀出席微電影活動,二人在微電影《最後機會》合作,Dani ...


原來顏子菲同薛世恒係講緊套戲嘅情節!


藝人顏子菲(Belinda)與薛世恒(Daniel)到尖沙咀出席微電影活動,二人在微電影《最後機會》合作,Daniel飾演生命即將結束的人,獲得一個可以改變一件事的機會。Belinda指他們在片中是小學同學,又笑言對方暗戀自己:「最好玩同最辛苦係要喊,我最後幾個鏡頭都不停喊,拍完真係開心到跳起!」

唔使拍喊戲

Daniel亦自言多內心戲,一向做生意的他較少表露情緒:「今次我唔使拍喊戲,男人少啲喊,不過對我都係好好嘅鍛煉。」問到若有機會改變一件事想改變甚麼?他笑說希望在微電影比賽獲獎,Belinda亦大表贊同!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!