網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月13日 星期四

馬國明:心灰意冷?馬國明爭視帝唔拉票:冇乜用 __,馬國明,

彿系演員。無綫藝員馬國明與黃心穎在尖沙咀出席頒獎禮,他們希望《宮深計2深宮計》能在星期日台慶頒獎禮再下一城為團隊奪得「最佳劇集」獎項。講到拉票「佛系演 ...


彿系演員。


無綫藝員馬國明與黃心穎在尖沙咀出席頒獎禮,他們希望《宮深計2深宮計》能在星期日台慶頒獎禮再下一城為團隊奪得「最佳劇集」獎項。講到拉票「佛系演員」馬國明則笑說:「我成日覺得拉票係冇乜用,套劇出街觀眾睇咗,佢哋鍾意就鍾意,唔鍾意你喺佢門口嗌都冇用意思,仲話你嘈,投咗都取消埋,盡量拍好套劇,鍾意就自然會投。」

至於問到馬國明可會為自己爭「視帝」拉票?他則說:「我都話唔係好關我事,冇乜所謂。」笑問到時再使出招牌「天然呆」?黃心穎笑說:「佢天生㗎。」馬國明說:「我解釋咗好多次我點解天然呆,係因為我個腦唔知去咗邊,諗緊第二啲嘢,諗緊啲無謂嘢,架車會唔會畀人抄牌,聽日返幾點開工,所以先會天然呆。」

問到拍拖會是否也會天然呆?黃心穎即說:「你夠膽?其實佢係嘅。」馬國明則賣口乖說:「其實佢好聰明,我要消化吓,怕會錯意。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!