掃呢頁CODE去手機

2018年12月14日 星期五

林允:【驚現五邊形】林允傳整容發文澄清 __,整容,林允,

真係起勢角!現年22歲嘅內地藝人林允(Jelly),話晒都係「星女郎」個樣都有番咁上下,以清純形象配鵝蛋面深得網民喜愛。早前佢話去咗整牙同埋積極減肥, ...


真係起勢角!


現年22歲嘅內地藝人林允(Jelly),話晒都係「星女郎」個樣都有番咁上下,以清純形象配鵝蛋面深得網民喜愛。早前佢話去咗整牙同埋積極減肥,由年頭到依成功減咗15磅,之後喺一條訪問片入面,有網民發現佢面形同之前比有好大改變,圓圓面形消失驚變五邊形!唔少網民都推斷佢話去整牙,其實係去執樣。「林允面形」火速成為熱討對象,林允發現咗之後即刻喺微博甫相同埋一條大頭片畀大家睇,仲問網民:「我的臉形怎麼了?」澄清自己嘅整容聞。好多網民都言話見到佢冇整容就安心晒,仲話佢比之前瘦咗但係一樣咁可愛!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!