掃呢頁CODE去手機

2018年12月30日 星期日

余文樂﹕永遠敬佩你 __,余文樂,

余文樂﹕永遠敬佩你

余文樂﹕永遠敬佩你著名導演林嶺東猝逝,人緣極佳的他令不少圈中人大感可惜及愕然。導演林超賢:點解會咁突然?佢係我偶像嚟嘅。我拍《線人》嘅最後一場學校廝殺 ...


著名導演林嶺東猝逝,人緣極佳的他令不少圈中人大感可惜及愕然。

導演林超賢:點解會咁突然?佢係我偶像嚟嘅。我拍《線人》嘅最後一場學校廝殺戲,係向佢嘅《學校風雲》致敬嘅,當時我同張家輝講好鍾意林嶺東,家輝就幫我安排同佢見面交流。我成日都同人講,話想同佢合作,依家真係再冇機會,好遺憾。

曾與林嶺東合作電影《迷城》的余文樂,在社交網甫出一張林嶺東黑白照,留言:「太突然,實在是太突然了……我不知道該怎麼反應,導演一路好走,永遠愛你,敬佩你……」

曾拍林嶺東執導《屍氣迫人》、《奇逢敵手》的杜汶澤,得知林嶺東逝世後大為傷心,於社交網站發文悼念,指他所行導演之路,是深受林嶺東影響,寫上:「永遠不會忘記和你合作時在拍攝現場時對我說過,如何才能把電影拍好。」

黎耀祥:我對佢印象都幾深,因為十幾年前我拍過佢部《目露凶光》,嗰陣時我哋都係小朋友,出去拍戲唔係好多,佢教識咗我好多嘢,當年佢幾欣賞同鼓勵我,年幾前佢再搵我拍嗰套《冲天火》,雖然唔係咩重角色,但佢會記住搵番我去客串,對我嚟講係好大鼓勵。

王晶數月前曾與林嶺東飯局,當時並沒異樣,十分壯健,王晶說:「冇理由,我死佢都未死,不過人過六十好難講,我同佢太熟,聽到呢個消息都唔信,好難過!」




鍾意就快D Share啦!