網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月6日 星期四

李佳芯:李佳芯被射 高海寧無辜中招嗌心痛 __,李佳芯,高海寧,

Ali同高Ling呢日齊齊開工。藝人李佳芯(Ali)、高海寧(高Ling)、江嘉敏與陳豪等日前為無綫劇《殺手》開工,戲中的Ali會被射中顏料槍,怎料不 ...


Ali同高Ling呢日齊齊開工。


藝人李佳芯(Ali)、高海寧(高Ling)、江嘉敏與陳豪等日前為無綫劇《殺手》開工,戲中的Ali會被射中顏料槍,怎料不用中槍的高Ling卻背脊中招,令穿私伙衫上陣的她大呼心痛。豈料高Ling返回座駕時又發現中雀屎,焗住自行清潔,認真禍不單行!同劇的龔嘉欣拍到周身傷,高Ling自言都有受傷,但之前拍攝另一部劇集《C9特工》有很多打戲,故算得上訓練有素,經得起今次考驗。

講到高Ling與Ali早前齊齊在社交網派福利,二人笑言不是刻意上載性感相,Ali更自嘲毫不性感。問到男友陳炳銓有否詐型?她笑說:「我估佢睇唔到,冇提過。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!