掃呢頁CODE去手機

2018年12月29日 星期六

【同王菲感情穩定】開腔否認係栢芝第三子生父 謝霆鋒:不要再助長謊言發酵 __,張栢芝,王菲,謝霆鋒,

謝霆鋒開腔否認是栢芝第三子生父。(網上圖片)
張栢芝最近生咗第三個仔後,先後傳出同60幾歲嘅新加坡富豪有關,後來又傳出栢芝同大陸富商孫東海傳緋聞,但栢芝就冇透露BB爸爸係邊個,坐完月之後同三個囝囝 ...


張栢芝最近生咗第三個仔後,先後傳出同60幾歲嘅新加坡富豪有關,後來又傳出栢芝同大陸富商孫東海傳緋聞,但栢芝就冇透露BB爸爸係邊個,坐完月之後同三個囝囝去新加坡旅行,今個月23號返港。



栢芝前夫謝霆鋒同王菲復合之後感情相當穩定,點知平安夜當日,網上忽然傳出霆鋒跟王菲已經分手,霆鋒下月會同栢芝復婚(相關新聞: https://bit.ly/2GF5yi6 ),甚至有傳栢芝第三個仔嘅爸爸,其實係霆鋒,越傳越離譜。



今日中午,霆鋒喺微博就一切傳聞開腔澄清,否認係栢芝第三子親生爸爸,佢話:「對於近日關於本人一切匪夷所思的傳聞,令人看見咋舌。本人感情生活穩定,我亦只是Lucas 及 Quintus的爸爸,亦必定會盡心盡力做好這爸爸的責任。希望各位不要再助長謊言發酵,這些無稽的傳言,亦相信會對這新生孩子的真實的親父造成困擾,懇求大家停止傳播謠言,讓孩子們能夠在真實及健康的環境下成長。謹此一提以後不再回應,謝謝。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



謝霆鋒開腔否認是栢芝第三子生父。(網上圖片)  (微博截圖) (微博截圖)
霆鋒同王菲感情穩定。 (網上圖片)

霆鋒同王菲感情穩定。 (網上圖片)
栢芝繼Lucas和Quintus再生一子。(網上圖片)

栢芝繼Lucas和Quintus再生一子。(網上圖片)
 張栢芝產後頻頻被網民捕獲。(網上圖片)

張栢芝產後頻頻被網民捕獲。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!