掃呢頁CODE去手機

2018年12月7日 星期五

黃子恆:寸黃子恆唔檢點 邵仲衡:控制唔到就假嘅 __,邵仲衡,黃子恆,

桃色糾紛好影響前途。藝人邵仲衡出席首映禮,問到可有留意近日黃子恆的「食粉絲」事件及三度以短訊邀歌手迪子回家「交流」,邵仲衡坦言雖然剛回港但都有留意到新 ...


桃色糾紛好影響前途。


藝人邵仲衡出席首映禮,問到可有留意近日黃子恆的「食粉絲」事件及三度以短訊邀歌手迪子回家「交流」,邵仲衡坦言雖然剛回港但都有留意到新聞,他謂:「呢啲嘢,後生仔自己孭吓喇,有時啲嘢係人品喇。」男藝人在私生活是否應檢點些?他亦好同意尤其是幕前:「呢行觀眾緣好緊要,呢啲桃色糾紛係嚴重影響前途,人哋冇必要講衰你,所以,更加要留意呢方面,幾叻,幾靚仔都冇用,要有觀眾緣。(形象好緊要?)係,尤其係入唔入到屋,任何對形象違背或者傷害都唔好做。」他覺得凡事都可以控制,要懂得適可而止:「話自己控制唔到就假嘅,講都冇人信,檢點啲啦,要顧住入屋形象,否則真係bye bye唔好做呢行嘞!」黃子恆今次事件可能真的要告別娛樂圈?他坦言:「祝佢好運啦。」

不講不知原來邵仲衡與迪子是多年朋友,不過,就沒有聽她提過這件事,他謂:「我一年見迪子幾次喇,都係喺啲音樂上畀吓意見佢。」會否因迪子在MV性感SM自綁而引來男士垂涎?他笑言:「好難講嘅,我成日叫佢不如男仔頭啲走中性類型。(你抹殺咗佢嘅好身材?)哦,佢又想表達佢優點?咁呢方面我又唔知喎。」可提她戴眼識人?他笑謂:「好藝術家,叻女嚟!(見佢哋啲留言迪子又應佢?)佢積口德啫,最重要係佢係叻女,唔識畀意見佢,佢點會畀人呃到呀,呢個係我嘅Conclusion(結論) 。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!