掃呢頁CODE去手機

2018年12月6日 星期四

【搶鏡過女主角】《大帥哥》邪花艾妞姣屍扽㞘 楊秀惠:我真人唔係咁 __,楊秀惠,

觀眾話大帥哥身邊三條o靚(洪永城、徐榮和李嘉)演技麻麻地,未夠班同張衛健稱兄道弟。不過,佢身邊三條女(譚凱琪、楊秀惠、蔡思貝)就表現出色,唔單只樣靚身 ...




觀眾話大帥哥身邊三條o靚(洪永城、徐榮和李嘉)演技麻麻地,未夠班同張衛健稱兄道弟。不過,佢身邊三條女(譚凱琪、楊秀惠、蔡思貝)就表現出色,唔單只樣靚身材好,角色性格亦拿捏得到,最重要係同大帥哥有火花,一樣咁搞笑,特別係楊秀惠。

《大帥哥》艾妞一角,可以話係為楊秀惠度身訂造。唔係指姣屍扽㞘成個邪花蕩婦呢方面,而係指一啲橋段、對白,擺明就住楊秀惠去諗去度,例如用腳幫張衛健搓腳呢幕、「我嘅豐胸玉腿係屬於大帥哥」呢句對白等等,係得楊秀惠嘅外在條件先夠說服力。仲有個例子好搞笑,楊秀惠對白話:「大帥哥嘅全部都係屬於我。」點知張衛健接咗句:「我嘅臀部都屬於你?」大家都知楊秀惠廣東話唔正,咁樣俾張衛健爆肚法,觀眾真係邊睇邊笑到夾夾聲有腹肌。

坦白講,艾妞一角成日「耶、耶、耶」,聽到人打晒冷顫好骨痺,但又覺得好自然唔造作,所以楊秀惠飾演呢種嗲聲嗲氣邪花角色,真係好入型入格。其實佢都知自己好啱呢種角色,所以都驚觀眾誤會佢本人就係呢種「狐狸精」、「蜘蛛精」性格,特登拍咗條片幫自己澄清,都幾有趣架:「剛才那個蜘蛛精艾妞大家有沒有看?大家會否誤會那是真正的我?我想告訴大家,那是演技,楊秀惠真人不是這樣的。明天開始,如果你身邊有朋友說楊秀惠就是艾妞那樣,你就要告訴他們:『不是,那只是演技。』我明天怎樣踏出家門呀?」

楊秀惠2004年加入無綫至今,曾4度提名「最佳女配角」,但從未成功得獎。今次艾妞咁受觀眾喜愛,未知能否為佢奪得入行14年嚟首個獎項呢?

鍾意就快D Share啦!