網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月7日 星期五

黃子恆:黃子恆邀迪子開房 莊端兒一早就知? __,莊端兒,迪子,黃子恆,

莊端兒話佢唔識黃子恆。藝人莊端兒(Xenia)出席首映禮,講到好友迪子被黃子恆三度以短訊邀請她開房,Xenia稱不認識黃子恆連一面之緣都沒有,之前有聽 ...


莊端兒話佢唔識黃子恆。


藝人莊端兒(Xenia)出席首映禮,講到好友迪子被黃子恆三度以短訊邀請她開房,Xenia稱不認識黃子恆連一面之緣都沒有,之前有聽過迪子說短訊一事,但就不知男主角便是黃子恆,她還以為只是君子好逑,所以她就沒多問迪子,始終是別人私生活。講到若她收到曖昧短訊會如何處理?她謂:「我都遇過,通常我都唔覆嘅,因啲男仔都係漁翁撒網。(有冇撒埋你?)冇,佢都唔識我,亦冇介紹過我識,其實最好多法就係冇回應,呢個就係最好嘅回應,佢就唔會有心機糾纏你,再嚟就真係要避忌吓。」

問有否收過圈中男仔訊息?她謂:「冇呢種,都係正常約去睇首映啫。(唔會約上屋企唱歌?)冇喎,可能我唔唱得啩,冇人請我返屋企唱歌。」可有教迪子拆招對付?她謂:「就係教佢唔覆囉,緊唔覆啦,都唔知真定假。」問可會覺得黃子恆好猖狂?她說:「人哋私生活唔評論喇,咁男仔主動啲係應該,唔通女仔做主動咩。」問是否女仔身材好會易惹這種男人?她謂:「我遇到多數是網民喺inbox留言 ,但認識嘅朋友咁做就好少,可能我吸引力唔夠喇。」Xenia稱在IG收過不少男性性器官的相片,亦試過收到100萬內地飯局價,她謂:「嘩,返內地食個飯100萬,我怕我連器官都畀人割埋。」她覺得不回覆便是最好方法。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!