網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月15日 星期六

吳綺莉:【卓林病咗?】攰爆吳綺莉匆忙買藥 __,吳卓林,吳綺莉,

邊個病咗呢?藝人吳綺莉(Elaine)女兒吳卓林與太太Andi回港後住旺角的公寓,兩人因冇錢交租而被迫遷離,無家可歸下惟有搬回吳綺莉家,而母女關係是否 ...


邊個病咗呢?


藝人吳綺莉(Elaine)女兒吳卓林與太太Andi回港後住旺角的公寓,兩人因冇錢交租而被迫遷離,無家可歸下惟有搬回吳綺莉家,而母女關係是否已冰釋前嫌,她們還未開口回應。

今日約一時,素顏上陣的吳綺莉獨自揸車離開住所,往西環一間藥房,之後在藥房門口將車停低。一面倦容的她戴上眼鏡,並以一身便裝打扮。她木無表情地走入藥房買藥,離開時,被問到邊個唔舒服?她不發一言,之後上車返屋企。落車時,問到依家同卓林關係、卓林係咪會搬回屋企、卓林欠租搞掂未等問題,吳綺莉一概不願回應:「唔講喇,唔講喇!」之後匆匆上樓。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!