網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月5日 星期三

薛家燕:家燕多人追!開騷爆與小田開花不結果之謎 __,薛家燕,

因為花心?藝人薛家燕首個紅館騷開鑼!一連兩場「薛家燕愛你無限60年演唱會」今晚頭場,與胡楓(修修)唱畢《往事只能回味》,先後再邀請黎小田及陳欣健上台, ...


因為花心?


藝人薛家燕首個紅館騷開鑼!一連兩場「薛家燕愛你無限60年演唱會」今晚頭場,與胡楓(修修)唱畢《往事只能回味》,先後再邀請黎小田及陳欣健上台,分別唱出《快樂伴侶》、《一心想玉人》,四人更興起互相跳舞,現場氣氛High爆!

唱畢此三男一女組合上演「爭寵」戲碼,各人都話曾追過家燕,要她分別揀做老公、男朋友及朋友的人選,家燕即挑選修修做「老公」:「因為佢永遠一條心,又夠穩重!」再選陳欣健做「情人」:「佢夠型、夠溫柔、口又甜!」正當全場都哈哈大笑之際,修修突然問:「咁如果揀花心呢?」黎小田扁晒嘴「投訴」:「揀淨我!」家燕安慰黎小田笑話:「咁你咪做朋友囉!畀過機會你,但你唔識珍惜!」整段妙語連珠令全場笑爆嘴!

四人之後大合唱《舊歡如夢》,唱完輪到修修「投訴」:「我個人唱得半首歌,合唱都係唱得2句,做人有咩意思?唔理咁多,我繼續唱!」家燕即刻勸停:「入後台飲水休息之後再請你出台」修修再反駁話:「再請?我自己行出嚟呀!」惟邊講邊「被落台」,他都一直堅持唱不停,場面爆笑!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!