掃呢頁CODE去手機

2018年12月25日 星期二

【拍拖嘥時間?】新片靠「波波姐」突圍 單身莊端兒過寂寞聖誕 __,莊端兒,

莊端兒首度拍賀歲片,在《如珠如寶》中飾演波波姐。(攝影﹕林德雄)
擁有35E逼爆身材嘅莊端兒(Xenia)自從加入杜汶澤自家網台,用「事業心」報道一周大事,即成為網上紅人。但估唔到「DoubleMay」都要過Lone ...


擁有35E逼爆身材嘅莊端兒(Xenia)自從加入杜汶澤自家網台,用「事業心」報道一周大事,即成為網上紅人。但估唔到「Double May」都要過Lonely Christmas,莊端兒日前接受《蘋果》專訪,話聖誕節冇約人,所以好平安:「(與張致恒)分手兩年幾都冇拍拖,雖然一直有人追,但難得多咗人認識,唔想嘥時間喺拍拖上,因為知道自己一拍拖就會好投入。」



Xenia透露媽咪都有介紹男人,笑言全部家境都唔錯,佢話:「唔算帥,但環境唔錯囉,覺得好老土,好似相睇咁。」問到擇偶條件?佢話:「最緊要唔好食煙,我有嚴重氣管敏感,一咳就咳到甩肺,孝順、專一呢啲基本嘢,最好有經濟能力,起碼負擔到自己,咁先可以照顧到人。」使唔使接受埋性感演出?Xenia話:「真係唔係個個男朋友都接受到,但有時有啲性感,又有好多宅男鍾意你,但如果有(追求者),現階段我都ban埋。」問到會否雪卵後?佢話:「身邊好多朋友都有做,但聽講幾痛,又會肥,我o依家身體機能都幾好,所以唔使雪住。」



人氣升,莊端兒今年首度接拍賀歲片《如珠如寶》,第一次做「女主角」波波姐,佢話:「係戲中戲嘅女主角,講我係性感女神,驄哥(林敏驄)買咗件加細碼泳衣畀我,有場戲要不停跳跳跳,但點跳都整唔甩,因為真係好緊。」佢話為咗呢場戲積極減肥,由高峰132磅減到現在118磅,問到有乜秘訣?佢話:「真係地獄式,用咗兩個幾月時間,食少好多嘢。因為我之前割咗個膽,本來已經食得好清,油炸嘢唔食,飲多好多水,原來水好重要,越飲得水少越容易水腫,仲有焗身、跑步同游水。」



對票房有冇信心?Xenia話:「有呀!我哋賣搞笑之餘,仲賣親情,家有一老如有一寶,可以一家大細一齊睇。」



採訪:嵐山

攝影;林德雄

攝錄:廖達燊

化妝及髮型;faye’s makeover



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



莊端兒首度拍賀歲片,在《如珠如寶》中飾演波波姐。(攝影﹕林德雄) 莊端兒話難得多咗人認識,暫時唔想拍拖專心事業。 莊端兒話難得多咗人認識,暫時唔想拍拖專心事業。
莊端兒成功減肥後,身材fit咗唔少。

莊端兒成功減肥後,身材fit咗唔少。
今年聖誕冇約人,Xenia笑言一定好平安。

今年聖誕冇約人,Xenia笑言一定好平安。
莊端兒幫阿澤網台做主持,「Double May」形象深入民心,成為唔少宅男心中女神。(網絡截圖)

莊端兒幫阿澤網台做主持,「Double May」形象深入民心,成為唔少宅男心中女神。(網絡截圖)

鍾意就快D Share啦!