掃呢頁CODE去手機

2018年12月22日 星期六

【台獨樂團】未獲批簽證缺席何韻詩主辦音樂節 閃靈樂隊團長感到香港變了 __,何韻詩,

聽日閃靈樂隊嘅時間會由周國賢頂替
何韻詩喺科學園搞嘅《OnThePulseOf我們正在》音樂節,呢個音樂節開到今個月26號,原本聽日就會有閃靈樂隊表演,不過阿詩今日就喺facebook ...


何韻詩喺科學園搞嘅《On The Pulse Of 我們正在》音樂節,呢個音樂節開到今個月26號,原本聽日就會有閃靈樂隊表演,不過阿詩今日就喺facebook指,閃靈樂隊聽日嘅演出將會取消,而原因係入境處一直都未批閃靈樂隊嘅工作簽證。

相關新聞:【台獨樂團】閃靈主張人民自決 支持西藏維族自決



阿詩喺facebook指:「自11月12號遞交申請,至今已個多月,入境處一直沒有給予我們任何正式回覆,只是期間一次(12月3號)要求補上各成員之戶籍謄本;之後每次追問,職員都只表示『等待上司回覆中』。以我們過往為演唱會其他非港人外籍人士,申請工作證只需一個星期便獲批的經驗和速度來看,這次的處理時間及效率上明顯有別。」阿詩更嬲爆喺facebook回應:「其實都預咗Freddy有機會唔批,並且已有plan B,但完全唔覆、拖字訣真係X街到無人有。呢次只係純音樂交流,驚啲咩呢?」



閃靈樂隊嘅簽證點解會有問題?呢點就真係入境處先知,不過可能同閃靈樂隊主唱林昶佐(Freddy)本身嘅理念有關,Freddy一向都有留意國際人權、台灣獨立等公共議題,仲會參加唔少社運,亦公開支持台獨,而佢哋更喺訪問中講過自己係「台獨樂團」,仲話自己唔只係台灣之子,更加係台獨之子。

相關新聞:【台獨樂團】時代力量立委主唱:港政府沒提拒批Visa原因



何韻詩接受《蘋果》訪問嘅時候就話:「呢件事件好荒謬,因為呢個只係一個純藝術嘅音樂節,冇任何政治色彩成份,點解一個純藝術嘅一件事,會因為樂團其中一個人嘅政治立場,而成個團都唔批呢?我哋都有一個心理準備,呢件事係唔會批,我哋入咗紙之後,就好似入咗黑洞咁,踏入十二月我哋每日打過電話畀佢哋,佢哋都只係話要等上司回覆,真係好難接受。」



阿詩又話要取消呢個演出,真係對觀眾好抱歉,佢仲話:「周國賢今日見到有單位要取消之後,佢就話聽日會唱多一個set,真係好多謝佢幫手。」



台灣《蘋果》問到閃靈團長Doris今次嘅事件,佢表示:「11月初左右開始申請工作證,我們從2014年去香港Clockenflap後,團員各自有不同規劃,像是結婚、懷孕生小孩、選立委啦,所以有一陣子沒去香港了,我們也是第一次碰到這種狀況,以前工作證1、2個禮拜就下來了,這次比較久,想說等看看,昨天才得知真的取消。」Doris表示近年唔少香港嘅朋友都話「香港變了」,佢感慨:「我們也有感覺到,2000年時開始常去香港表演,現在在台灣也看得出來香港政治發展及轉變。」Doris又指多年前曾去香港表演,今次係第一次碰到呢種狀況,更加深刻感覺到香港嘅改變:「覺得很遺憾,還是希望未來有一天能去香港表演,也希望香港樂迷不要放棄希望,要為自己喜愛的土地、事情打拼努力。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



聽日閃靈樂隊嘅時間會由周國賢頂替 入境處一直沒有給予我們任何正式回覆,只係話要等上司回覆。facebook截圖 入境處一直沒有給予我們任何正式回覆,只係話要等上司回覆。facebook截圖
何韻詩facebook截圖

何韻詩facebook截圖
Freddy一向都有留意國際人權、台灣獨立等公共議題(CHTHONIC 閃靈facebook專頁圖片)

Freddy一向都有留意國際人權、台灣獨立等公共議題(CHTHONIC 閃靈facebook專頁圖片)
Doris表示近年唔少香港嘅朋友都話「香港變了」(CHTHONIC 閃靈facebook專頁圖片)

Doris表示近年唔少香港嘅朋友都話「香港變了」(CHTHONIC 閃靈facebook專頁圖片)
閃靈樂隊有台獨樂團之稱(CHTHONIC 閃靈facebook專頁圖片)

閃靈樂隊有台獨樂團之稱(CHTHONIC 閃靈facebook專頁圖片)

鍾意就快D Share啦!