網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月2日 星期日

岑麗香:肚凸凸孕味濃!岑麗香:適當時候會同大家講 __,岑麗香,

大家都明嘅!希望快啲聽到岑麗香報喜!藝人岑麗香(香香)今日以低胸連身裙現身商場活動,見她身形明顯圓潤不少,上圍升Cup兼肚凸凸,孕味濃,但她仍以三吋高 ...


大家都明嘅!希望快啲聽到岑麗香報喜!


藝人岑麗香(香香)今日以低胸連身裙現身商場活動,見她身形明顯圓潤不少,上圍升Cup兼肚凸凸,孕味濃,但她仍以三吋高跟鞋上陣,當記者叫她不要再穿高跟鞋時,她尷尬地笑,並說謝謝。問到可是造人成功?香香解釋:「因為條裙款有啲泡泡。適當時候會同大家講,畀少少時間我,努力中。」

生仔女都係祝福

提到大會送上蛋糕,上面有張她與老公的合成BB照片,她笑言:「個BB好得意。(想生仔定女?)到時先算,都係一個祝福。(有壓力?)呢一刻有啲,多謝大家鼓勵,我會努力。身邊人已經唔係叫我快啲,而係問幾時,畀啲時間我消化吓,都係努力中,有好消息適當時候會同大家講。」

休息調理緊身體

香香透露早前剛回加拿大探望家人,最近亦飛來飛去參加朋友婚禮,問到如此頻撲,老公會否擔心?她說:「佢辛苦過我,呢段時間我都係休息,調理吓身體,做運動同學煮嘢食,不過有時老公飛去其他地方做嘢,我都有陪佢一齊去。(聖誕節點過?)有機會飛去探家人,我嘅身體已經好容易調節時差。」

頒獎禮撞結婚周年

至於無綫的頒獎典禮,香香坦言撞正其結婚周年:「老公好早就叫我留個期畀佢,佢計劃咗個Surprise畀我。有份入圍最佳女主角好開心,拍劇嘅時候大家合作得好開心,角色有得發揮又好貼地。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!