網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月14日 星期五

張頴康:使幾萬蚊醫銀屑病 張頴康驚遺傳畀仔女 __,張頴康,

張頴康一家三口拍攝皮膚產品廣告。藝人張頴康一家三口拍攝皮膚產品廣告,他透露受銀屑病困擾近十年,以往均以化裝遮掩患處,要戒口之餘,多年來尋遍中西醫治病, ...


張頴康一家三口拍攝皮膚產品廣告。


藝人張頴康一家三口拍攝皮膚產品廣告,他透露受銀屑病困擾近十年,以往均以化裝遮掩患處,要戒口之餘,多年來尋遍中西醫治病,最終花了數萬蚊打針,現時已康復九成,還被品牌商睇中邀請拍硬照。問到否可一世免費打針?張頴康笑謂:「唔係,佢哋贊助咗一個額畀我,應該都夠我打兩年幾療程。」

張頴康不諱言患病期間情緒受影響,又擔心會遺傳給下一代,幸好現時有藥物可以控制,更指太太麥雅緻不時上網了解該病例,又於網上與病友分享經驗,如顧問般專業。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!